Godmorgon.

Godmorgon!
Igårkväll fick jag som sagt komma hem igen, så det blev till att köpa en pizza på vägen hem. Som jag sedan bara orkade en tugga utav pga illamående och smärta.. Men idag känner jag mig lite piggare , trots massa smärta både fysiskt och psykiskt ..
Ligger just nu nerbäddad i soffan och kollar på ett program om en kungafamilj , rätt bra faktiskt..
Nu ska jag försöka få i mig lite pizza från gårdagen, sen bara vila hela dagen . Tack åter igen för alla fina ord och för er omtanke


Kommentarer
Postat av: Amanda

kan inte du skriva i ett inlägg om allt som hände?

2011-10-02 @ 10:42:40
Postat av: frida&william

Jag vet vad du går igenom och jag vet hur jobbigt det är.. De sitter alltid kvar men det blir lättare:) jag e jätteledsen för er skull och hoppas att ni snart blir gravid igen och att dwt går vägen! Kram

2011-10-03 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0