Sista sjukskrivningsdagen.

Idag har vi haft en mysdag jag och Lovis , hon börjar bli så himla stor och vill vara med på allt. Vi har härmat djur och vart på promenad till affären och även vart på BVC. På eftermiddagen kom Lovis moster och Emelie, man kan säga mostrar. Dom är så fina med Lovis och hon lyser verkligen upp när hon får vara med dom. Jag är så glad att dom finns i Lovis och våra liv!

Till middag provade jag att göra en potatisgratäng med kyckling till. Den vart vell sådär.. Lite Rinnig men väldigt God. Antar att den är godare imorgon när den har göttat till sig lite..

Nu ska vi kika på Robinson och sen blir det bums i säng, imorgon blir det en lång dag. Ska upp vid halv sex och fara till jobbet. Lovis ska också med och leka med sin farmor :)

Nu är vardagen tillbaka igen då Jag imorgon inte är sjukskriven längre. Känns skönt att komma igång med allt igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du??

2011-10-21 @ 00:54:28
Postat av: Anonym

gud va söt hon är.

2011-10-22 @ 05:40:10
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0