Sömnlöst.

Natten inatt blev som sist, näst intill sömnlös pga en orolig och ledsen Lovis. Tänderna ställer verkligen till det när man är liten och hjälplös.
Eftersom pappa thias jobbade idag så fick Lovis vara med farmor och farfar hela dagen. Själv sov jag till tio och röjde lite därpå och umgicks med min bästa vän Malin. Därpå kom min syster och hälsade på . Är med henne nu och ikväll blir det mys, mat och idol tillsammans. Riktigt mysigt..
Annars då? Jodå, det går framåt. Trots detta finns saknaden, längtan och ångesten kvar. Varför jag, varför.. Jag hade kunnat vart gravid i vecka 10, snart 11, helt ofattbart..


Kommentarer
Postat av: amanda

varför ville ni inte behålla barnet?

men ska lovis få ett till syskon nån gång?

2011-10-14 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0