jag saknar dig.

Efter vi ätit frukost här hemma så åkte vi en sväng till köpis för att köpa Ipren på apoteket och även köpa nya strumpor till Lovis då dom gamla blitt allderles för trånga. Hur kan ett par fötter bara växa sådär över en natt, haha.

Nåväl , när vi hade uträttat våra ärenden på valbo så åkte vi hem och la oss i soffan och slog på en film . Det blev filmen "jag saknar dig" - som jag hört så bra om . Själv tyckte jag inte alls att den var nå bra . Skitdåliga skådespelare och ..ja , det var vell det som var nackdelen. Visst , den var sorglig , men det dåliga skådespeleriet tyckte jag gjorde den overklig på något sätt.. jag vet inte ..

Nu sitter vi och kikar på Robinson och äter lite goda chips och ostkrokar.

Jag älskar min fina familj , ni är så bra.


Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: Aha, okej på såvis.. :) Hoppas hon blir bättre snart!

2011-09-22 @ 21:07:53
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0