Mobilblogg- igår jobbade jag som sagt , åk...

Mobilblogg- igår jobbade jag som sagt , åkte hem imorse runt sju. Lovis och thias sov kvar dom med, så himla mysigt!:) När vi kom hem fortsatte Lovis sova en stund innan vi åt frukost och jag tog mig en dusch. Därpå for vi och handlade lite regn kläder till Lovis som blev ett par svarta didrikson-både jacka ,byxor och vantar. Så nu kan man säga att det inte finns speciellt många dåliga väderlekar för Lovis del. Perfekt när hon börjar på dagis! Efter affären åkte vi till världens näsa syster och åt lunch innan vi åkte iväg och tittade på fotboll. Fullspäckad dag med andra ord! Tur att man var uppe med tuppen säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0