sömntuta.

Idag vet jag inte vad som hade flugit i Lovis , hon bara sov och sov och sov imorse. Så jag gick upp ur sängen och klädde på mig och satte mig i soffan i väntan på att hon skulle vakna , men icke.
Tiden gick och tillslut blev klockan 11 , då lära jag gå in och kolla om hon hade svimmat eller nåt. Men hon sov så skönt så och vaknade en stund därpå..
Så idag fick jag en väldigt pigg och glad tjej vid frukost (lunch?) stunden..

Nu sitter vi och kikar på barnkanalen och bara myser.
Senare idag blir det nog till att baka negerbollar så att det är färdigt inför Lovis dag. Sedan är det bara smörgåstårtorna och den vanliga tårtan som fattas, men dom ska vi göra på måndagkväll el tisdagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0