Svar till anonym.

Meen va brun du är! :) Vart solar du, och vad kostar det där? Brukar bli så dyrt i början när man ska sola upp en fin färg..

Smörjer du med något innan du solar? Lyckas aldrig bli sådär brun i solarium.. :(

Sv; tack:)
Jag är rätt brun i vanliga fall också men jag älskar att vara brun och jag känner mig tusen gånger friskare och frächare när jag solar.
Jag brukar sola här i valbo där jag bor och det kostar 60:- för 30 minuter , helt okej pris. Solariumen är jätte bra.
Jag smörjer ALLTID in mig innan med en kräm som gör att man får bättre färg och att den håller längre. Den tuben har jag köpt i en automat på ett solarium inne i stan.


Kommentarer
Postat av: manda

ska du göra likadant nu, som du gjorde när du väntade Lovis? , typ att man skrev hur bebisen mådde och så , så man såg typ vad som hände eller vad man ska säga! (:

2012-04-03 @ 11:27:04
Postat av: agneta

Hej. vart i stan har du köpt den krämen du smörjer dig med och vad kostade den? Jag är på stan o letar just efter en sån nämligen och hade sett att du skrivit detta. :p vet att dom hade i automaten i valbo förr men dit orkar jag inte åka nu. :) Super fin bebis mage förövrigt, lycka till med allt!

2012-04-03 @ 13:29:47
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är det säkert att sola när man är gravid?

2012-04-04 @ 18:05:44
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0