Owes.

Idag har jag och thias vart på Owe Jansson och fyndat lite kläder till lovan och tyg som jag sytt gardiner utav. Blev precis klar med gardinerna och dom blev grym, passar perfekt till våra nya kuddar på sängen.
Jag har även hunnit med att göra köpis i min ensamhet medans thias var hemma med Lovis. Därefter tog jag en promenad ensam hem med alla kassar i hopp om att förlossningen skulle sätta igång, men än så länge ligger kotten snällt kvar i mammas mage. Tur att jag har saker att sysselsätta mig med under tiden jag väntar på dig!
Ska blandannat bädda rent i sängen idag (igen) då jag köpte nya mjuka påslakan till oss idag. Denna gång blev det beiga, ni ska få se sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0