krångel med appen.

Som ni kanske märkt har jag vart borta ett tag nu . Det, för att min app på mobilen vägrar fungera av nån konstig anledning . Vet inte om det bara är för mig eller om det är nå strul med alltihop för allihop..
Nåväl.. nu sitter jag iallafall vid datorn och ska få lite koll på resan vi bokade. Tänkte gå in på VING och kolla lite på hotellet och sådär , så då passar jag på att skriva lite här också ..

Ikväll har vi vart hos thias familj och spelat bingo , vann som vanligt ingenting så man börjar ju faktiskt ledsna en aning , även om vi aldrig kommer att kunna sluta spela . Det är ju så mysigt !
Barnen sover i sina sängar och vi ska som sagt kika lite på resan och sedan slå igen våra blå...gröna..vi med.

Hoppas ni haft en fin dag. Imorgon väntar en spännande dag för vår del . Eller en spännande vecka kanske man ska säga. Mer om det sen ..

Och tusen tack för en fin kommentar vem du än är som skrev att mina barn var fina. Det är alltid så underbart att höra sånt.
Sedan frågade du också vad mina barn har för mellannamn . Lovis heter  "Lovis Fiddeli Gyllenskepp" och Pysen heter " Pysen Love Gyllenskepp".

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: A.B

Vilka åker du helst med? fritidsresors flygplan eller ving? jag personligen tycker ving är bättre, för dom har större plan och bättre benutrymme.. haha :). Hur gammal/liten är Pysen nu? har helt glömt bort när han kom till världen.! (:

2012-12-10 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0