Myslovis.

Idag tog vi en rejäl sovmorgon tack vare Lovis som sov till strax efter klockan 10, så himla skönt. Jag kom hem vid 06 imorse från jobbet så jag somnade om då. Skit skönt!
När vi ätit frulle och så, så åkte thias iväg och jag och Lovis stannade hemma och kollade på skidskytte och skidor på tv. Lovis blev helt till sig, klappade händerna och ropade "snö snö snö".. Sen satt hon som ett ljus hur länge som helst och bara kollade när dom åkte, så himla mysigt.

När thias väl kom hem åkte vi till köpis en sväng och käkade på Ikea och handlade lite småsaker som vi inte hunnit köpa sedan vi flyttade. Samt en storhandling på coop.

Min mage bara växer och växer , den är mycket större den här graviditeten än vad den var med Lovis, så himla mysigt. Längtar tills i sommar! Och en av mina fina vänner är också gravid så det gör det bara ännu roligare :)

Bjussar på en bild på Lovis när vi kollade på skidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0