Välkommen.

Välkommen till en ny kategori.
Denna kategori kommer inehålla massor med smått och gott från graviditeten som jag är i nu , dvs "min andra graviditet".
Tyvärr kommer bara inläggen jag skriver via datorn att hamna här då man inte kan välja kategori via mobilen, men jag får helt enkelt se till att använda datorn oftare.

Bilder på den växande magen,info om barnet/mig,tankar och känslor , kommer alltså att finnas under denna kategori. Allt för att jag själv i framtiden ska kunna gå tillbaka och minnas..


Kommentarer
Postat av: Lina

Har följt dig ett tag nu och säger bara grattis till det kommande livet , mot alla odds och som ni kämpat , detta är ni värda ! lycka till !! ska även bli spännande följa dig o graviditeten :)

2012-02-23 @ 11:10:27
Postat av: Joss

Grattis till graviditeten :)

Jag har läst tidigare att det tog lång tid innan du blev gravid, tog ni emot någon hjälp eller blev du gravid på egen hand tillslut? Om ni genomgick utredning och fick hjälp, vad för behandling fick ni? :)

2012-02-23 @ 20:30:37
Postat av: Emma

Yo! :D



Var med och tävla om att bli dagens blogg!



Direktlänk: http://tomson.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Lycka till! :D

2012-02-23 @ 21:48:02
URL: http://tomson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till Graviditeten igen =) Läser din blogg varje dag, så det ska bli spännande och få följa din andra graviditet och allt annat du skriver :) Super bra blogg! och som sagt, all lycka till er efter allt ni fått gått igenom! :) kram

2012-02-28 @ 01:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0