bryter en vana.

som dom flesta utav er säkert redan vet, är jag ingen hejare på att använda datorn för att skriva inlägg - utan jag är istället en flitig användare utav bloggappen och har mest min dator för att ha filmer och bilder på.Men..som ni säkert också märkt så funkar ju inte den appen just nu , inte för mig iallafall(?). Så då passade jag på att starta bloggdatorn en sväng, annars lär det ju inte bli något skrivet här på ett bra tag..

 


Idag iallafall så har jag följt med min käre svägerska när hon tatuerade sig , jag har även gått en sväng på stan för att leta barnkläder till både Lovis och kotten i magen. Jag känner att det kanske är dags att börja handla lite pyttekläder nu när det bara är lite mer än två månader kvar.
Dock går jag fortfarande och tänker att "äh, det är långt kvar ..jag hinner..sen...en annan dag". Sen känns allt så overkligt. Jag går där bland bebiskläderna och känner på allt i strl 56 , men inser endå inte att jag faktiskt är gravid och ska ha ett barn till snart..

Häromdagen gjordes iallafall en väldigt välbehövlig sak , vi beställde en vagn och en bilstol (där den andre nämnda visserligen var slut,men endå..). så när vagnen kommer så hoppas jag att allt kommer kännas lite verkligare igen , för jag vill gärna hinna njuta av att vara gravid och förstå, innan det är dags att föda fram kotten.


nog om graviditeten..
och till bröllopet istället.


Bröllopet närmar sig med stormsteg och vi längtar tills vi vaknar dagen därpå och allt är över.. det låter kanske konstigt , men det ska bli så himla skönt att slippa tänka , planera och längta. Det är mer än man tror med giftemål! Mycket planering och ännumera pengar.. Även om man som vi , inte alls planerade att lägga ut så mycket på varken det ena eller det andra. Men som tur är så har vi många som vill hjälpa oss med både mat och planering. Som bröllopsinbjudningarna , dom skrev min fina syster för hand! och det var ju inte ETT kort direkt.

jag är så tacksam för all hjälp och jag tror allt kommer bli så himla bra!

 

Men nu blev det lite väl långt här känner jag. Tillbaka till verkligheten! Ha en toppenhelg och ta hand om allt ni har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0