Gravid vecka 31.

I måndags gick jag som dom flesta säkert redan vet in i en ny vecka, nämligen vecka 31 (30+0). Men eftersom appen fortfarande vägrar fungera så blev det varken bild eller text då.
 
Allting flyter på iallafall och magen växer som aldrig förr! Jag mår fortfarande jättebra och kan jobba precis som vanligt bortsett från att jag blir trött tidigare och får lite ont i ryggen om jag lyfter mer än nödvändigt. Jag har dock blivit beviljad havandeskapspenning från och med 30 juni fram tills förlossningen (vilket är maxtiden), men jag kommer fortsätta att jobba så länge jag orkar och som det känns nu så orkar jagförhoppningsvis juli ut. Det känns bara dumt att gå hem och tjäna skit lite när man endå känner att man orkar lite till..
 
Vagn då? Jodå, den ska komma i slutet på månaden, vilket borde vara vilken dag som
Helst. Jag längtar tills vi kan bädda iordning den ! 
Kläder har vi också köpt, men bara enstaka plagg, vi har liksom den största fokusen på bröllopet just nu så i bland glömmer vi till och med bort att jag är gravid ..Det ska bli så jäkla skönt när bröllopet är över!!
 
Nu ska jag ta upp Lovis och göra oss klara, sen är det en båttur med syster och Emelie som gäller!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0