Shoppingdag.

Imorse när jag slutade jobbet klockan åtta så åkte jag hem fort som tusan och lämnade packningen och gick ut med Svea innan jag sedan begav mig ut på äventyr med min fina vän Mikaela. Vi åkte först till lager 157 i jakt på sommarkläder för oss med stora magar, men utan några större resultat. Jag hittade dock lite saker till lovan, som alltid.
Efter lager blev det köpis och nu på kvällern fick det bli stan en sväng, så nu jävlar har jag iallafall ett plagg att sätta på mig, OM det nu fortsätter att vara varmt vill säga.
Annars får jag vell fortsätta luffa runt i tights och stora stickade tröjor hela sommaren ut..:)

Min dag har iallafall vart toppen mysig och jag är så glad att du Mikaela finns i mitt liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0