Kvällsbloggarn?

Kvällsbloggning verkar vara min grej nu för tiden. Tråkigt, jag vet.. Men jag har finner liksom inte tid till att skriva mer än på kvällarna eftersom barnen tar upp den mesta tiden av dagen. Sedan har jag inte så mycket att skriva längre heller för den delen.

Nåväl. Idag har jag iallafall vart ensam hemma med Pys eftersom att pappa thias jobbade och lovan var hos moster Malin och Emelie. Mysigt med bebisgos hela dagen. Synd bara att han ska ha så himla ont i magen hela tiden. Det skär verkligen i mammhjärtat att höra och se hur ont han har..

Nu ska jag krypa ner och försöka samla ihop lite sömn inför morgondagen då jag (även då) är ensam hemma med barnen. Vi får vell se vad vi hittar på för bus att fördriva tiden med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0