Sorry.

Shit vad dålig jag blitt på att skriva, tänker säkert många utav er. Och jag håller med er!
Jag har liksom knappt en minut över om dagarna känns det som , speciellt inte nu när Lovis inte går fulltid på dagis längre. Idag var det kaos hemma vill jag lova! Lovis blev galen så fort jag tog i pysen och var trotsigare än trotsigast. Tur att pappa thias kom hem lite tidigare så vi hann med allt.
Fick skynda mig att byta om när han kom hem för att sedan skynda oss in till stan där vi knäppte kort till tidningen på Lovis och nyföddkort på pysen.

Nu är det därimot väldigt lugnt och skönt , sitter i bilen utanför lägenheten och väntar (med kassar fulla av mat) på resten av familjen som är påväg hem. Jag var klantig nog att glömma hemnyckeln när vi skiljdes åt hemma hos Lovis farmor och farfar för att jag skulle hinna handla till middagen.

Uch vilken röra det blev här nu kände jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0