Min dag med mallan.

Idag på förmiddagen kom barnens faster Malin hit och mös med mig och pysen. Vi tog en promenad med vagnen till affären och handlade bak ingredienser. Bakade en massa gott till morgondagens födelsedagskalas. Ja, Lovis fyller hela 2 år imorgon!

När thias kom hem från jobbet och Lovis från dagis åkte jag och mallan iväg igen, men denna gång till köpis. Köpte ingredienser till en tårta vi ska baka imorgon och även lite mcdonaldsmat eftersom thias hade bråttomt iväg på nattjobb.

Så nu när Lovis sover ska jag och mallan passa på att slå in paket och sedan mysa ner oss i soffan och titta på braiga program innan vi kryper ner i sängen för att sova.

Förövrigt så vill jag hylla alla ensamstående föräldrar, ni är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0