Godmorgon.

Godmorgon. Nu var det ett bra tag sedan igen, men det finns liksom ingenting att skriva längre när det enda man tänker på är huset. Det blir liksom lite tjatigt att bara skriva om huset hela tiden känner jag..
Men iallafall..
Vi har börjat rensa och sälja av lite saker här hemma inför flytten. Igår sålde vi en byrå och snart hoppas vi även få Lovis gamla bilstol och lite andra saker sålda. Vi har bland annat en bänkdiskmaskin som vi behöver bli av med. Så om någon är intresserad så kan ni gärna höra av er här via bloggen för mer info så slipper jag lägga ut den på blocket.

Annars då? Jo, vi alla mår bra och troligtvis börjar jag jobba redan i april, men det beror lite på hur det blir med jobb för thias del.
För min del spelar det faktiskt ingen roll om jag börjar i april eller september.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hur gammal är bänkdiskmaskinen? hur stor e den? funkar den som den ska och vad e de för pris? :) // Mattias kusin Angelica

2013-02-09 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0