början till ..

..en förkylning? ja , jag känner mig faktiskt riktigt krasslig idag . Eller inte direkt sjuk , men sådär att halsen börjar svälla igen och näsan rinner .
Kanske är det bara någonting tillfälligt , allternativt en början till en förkylning . -jag orkar inte bli sjuk , igen ..

Vi har förövrigt börjat att småstäda litegranna , som att damsuga golv , plocka lite skräp osv . Dom jobbiga sakerna som att skura golven, torka fönsterbänkarna , ..det spar vi till sist här hemma !

T kanske sticker till valbo ifall inte hans telefon vill börja funka , så då tänkte jag passa på att gå ner och sola lite . Men som sagt , vet inte hur det blir än & hur länge städningen tar .



Imorgon blir det en sån där dryg dag , jag ska nämligen tvätta - igen . Och även denna gång helt ensam eftersom att T ska bort . Blir så jävla förbannad att det alltid bestäms andra saker på ANDRAS villkor när VI har bestämt att VI ska tvätta . nå
Jag är fan ingen jävla slav som ska göra ALLT , men det är ju det folk verkar TRO .
Nåja , tur att man bott ensam i stort sett hela sitt liv så att man KAN det där med att tvätta utan nån annans jävla hjälp :)

-nog om bitterheter , nu ska jag städa !


Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är svårt att tvätta själv va?

2009-11-02 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0