"litegrann utav det hela"

Nu är tevekvällen över här i huset & klockan tickar vidare.

Kläderna ligger fortfarande i en enda stor röra då jag inte har någon ork alls att ens försöka sortera dom. Det väcker också väldigt många minnen att sitta och kika igenom alla gamla kläder - tänk att vi/jag en gång i tiden haft dom där på oss.
Det är dock mest kläder från pontus eftersom att han är yngst och därmed kanske mer "morderna" kläder. Men det finns också en hel del fridakläder , dvs RÖTT RÖTT RÖTT . Mamma plågade mig , jag hade fan rött på varje plagg jag hade på mig -enda tills jag fick välja själv ..

Mamma brukade lägga fram kläder till oss barn innan hon åkte till sitt jobb klockan fem på mornarna , men oftast så tyckte jag inte om hennes val utav kläder så jag brukade GÖMMA högen med kläderna och istället dra på mig kläder som jag tyckte var fina , haha.

jaja , jag får helt enkelt ta tag i det där med kläderna så fort jag får ork till det , sen om det blir idag eller inte , det visar sig .
Jag kan ju iallafall ta några kort så ni får se "litegrann utav det hela" .


Puss:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt hår är skitsnyggt! hur många slingor har du i?

2009-11-05 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0