TeoriProv.

48 av 65 rätt (74 %) = UNDERKÄND (minst 80 % rätt krävs på Vägverkets prov)

-kuul , jag var ju så nära !
Tur att det bara var "träning" på internet (;



Jag pluggade lite trots allt ! Det var nog dom där ljusen (som jag förresten aldrig tände) som gjorde susen, eller vad tror ni?

Iallafall så måste jag fanimej börja plugga seriöst nu , jag kan inte hålla på att dra ut på det här längre . Jag är liksom snart 19 och jag lovade mig själv att ha körkort vid 18 , så go for it !

T är förresten hos en kompis så nu har jag tid att plugga för mig själv .
Puss


Ps. Gör testet själv , klicka HÄR !


Kommentarer
Postat av: roxy

haha det var ju skitsvårt! kan trösta mig med att jag inte har börjat plugga alls ;D

2009-11-15 @ 20:35:27
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man göra det där testet? Skulle nämligen vilja prova.

2009-11-15 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0