Godmorgon!

Godmorgon/-förmiddag.
Tog en rejäl sovmorgon idag och vaknade inte förns halv 11 , riktigt skönt om ni frågar mig . Dock var jag vell upp ett X antal gånger för att kissa under natten också , men det är en annan story. Skönt va det iallafall !

Idag har vi vell inga sådär direkta planer , vet bara att vi ska ut till valbo och äta middag med T´s familj lite senare. Innan dess skulle man ju vilja vara ute i solen en sväng , men vet inte om det är tillräckligt varmt ute för att sola?! Kanske ska man ta en tur ut till i14 och sätta sig på en brassestol i lä i hopp om att få lite värmande solstrålar på sig , ja varför inte?

Imorgon ska vi till barnmorskan på det "första riktiga" besöket , innan har det ju bara vart inskrivning, så det ska bli riktigt spännande. Längtar verkligen ..
Hoppas på att vi får lyssna på hjärtljudet , för än så länge har vi ju "bara" sett det picka på ultraljudsskärmen.
Mer om det imorgon , nu ska jag klä på mig nånting bekvämt och sedan ta mig ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är söndag idag! har du glömt att lägga upp bilder på mageeen ?:D

2010-04-18 @ 12:02:05
Postat av: Nize

Ni kommer få höra hjärtat och det är så himla mysigt så det finns inte!!! Spännande nu har halva tiden gått :) Vilken barnmorska har ni?

2010-04-18 @ 13:28:58
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0