helt okej film.

wallanderfilmen var helt okej , men okejast var nog maten ..
Jag är fortfarande proppmätt efter maten och nutellan , har även fått en jävla halsbränna som vägrar att ge med sig. Någon som har någon bra hemmakur som hjälper ?

Nu har vi precis kollat klart på lyxfällan och allt var det var , så nu är det vell dags att sova som det verkar. Vi ska ju upp tidigt imorgon för att gå på ett möte med min älskade lillebror. Det börjar nio och håller på i hela tre timmar , så jag kommer nog vara måttligt trött i rumpen efteråt , hatar att sitta stilla o lyssna .

Annars har vi ingenting planerat imorgon , som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Plutten

Träffas imorn eller lördag kanske?:) Om du inte ska vara med Thias alltså, läste att han ska bort hela nästa vecka...du kan ju höra av dej på mobilen min:)

2010-04-23 @ 00:04:02
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: frida, hampus & william

Vet ingen hemmakur men Losec e skit bra

2010-04-24 @ 12:33:33
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0