phu..

Nu är jag äntligen klar med allt ! Hårfärgen blev superfin och ansiktet blev supermjukt efter ansiktsmasken
- så jag är helnöjd. ( ni ska få se bild imorgon )

Hann dock inte sola ikväll eftersom att jag/vi hade fullt upp med att städa , kolla på film och färga hår m.m.
Men imorgon SKA jag sola , vet bara inte när , men det blir av iallafall , för jag måste bättre på brännan lite innan syster min kommer hem från thailand/cambodja om ett par dagar så man slipper känna sig som ying och yang när man står brevid henne ..

Nej , men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och kolla klart på Johan Falk som visas på fyran.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med lite ansiktsmasker och så!Tänkte bara fråga..Dina tatueringar,var du inte orolig när du skulle göra dom? Typ den på magen att den skulle bli sne? Tycker initialerna är skitfina ochså =)

2010-04-06 @ 01:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0