Mobilblogg- det blev inte mycket julklappa...

Mobilblogg- det blev inte mycket julklappar för våran del inte, bara en massa kläder till lovis som jag skrev tidigare. Men nu är vi iallafall utanför oss och ska hämta Svea för att sedan åka hem till mamma o kolla på Robinson. Lovis har sovit hela dagen , så ikväll kommer hon nog somna lika sent som dom två sista nätterna.. Jag som redan är så trött. Men de gör Inge.. Jag är ju endå ledig hela dagarna. Annat blir det när jag börjar jobba i maj. Men då sitter nog rutinerna ! Imorgon händer ingenting vad jag vet, skulle vilja träffa matta o lukas, men det är så svårt när ingen utav oss har bil:( det är ju inte allt för roligt att åka buss med barnvagn, speciellt inte när man måste byta o hålla på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du jobba?:) sommarjobb eller är du typ anställd någonstans?:)

2010-12-02 @ 21:13:20
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilder på kläderna? =) vad jobbar du med?

2010-12-02 @ 21:19:56
Postat av: Agneta

Hon är så fin eran lilla tjej! :) Julklappar är ju inte det lättaste, fy tusan..



Vart ska du jobba i maj förresten? =)

2010-12-02 @ 21:46:18
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0