" i det eviga livets kapell.."

Nu är begravningen över och jag och T har åkt hem ..
Dom andra skulle till läkerol arena (brynäs hemma arena) ,
för att ha en minnesstund och även fika och prata om håkan och hans liv . Vi därimot , vi frös och var vrålhungriga så vi fick skjuts hem utav mamma innan hon åkte dit ..

Det var iallafall en jättefin stund och jag hoppas och tror att Håkan var med oss idag,  i det eviga livets kapell ..♥

..min älskade lillebror fick även permission över dagen , lyckliga jag !



..sen vill jag även visa en bild jag "tycker om" extra mycket.





Må du vila i frid Håkan " Wickbergar´n" Wickberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är din bror eftersom han då och då får permission?

2010-01-08 @ 23:44:17
Postat av: Anonym

Aah lill pontus <3

Fasiken va stor han börjar bli hehe ;)

2010-01-11 @ 10:11:36
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0