skönhetstimme/-ar.

Då var det dags igen . Har faktiskt redan börjat ..
Blev precis klar med vaxningen , gjorde under armarna och lite på benen (men där var håret för kort). Under armarna blev det skitmjukt , så det kommer jag lätt göra om , inge ont gjorde det heller . Så nu hoppas jag på att slippa raka mig under armarna på sisådär 4 veckor ;) - är nöjd med 1 vecka med !

Snart ska jag hoppa in i en lång och skön dusch med hårinpackning osv , ska bli riktigt underbart . Jag älskar känslan av när man är klar och man känner sig som en ny människa.

Efter jag gjort allt inom "skönhet" så återstår städning , ska försöka hinna med att diska , damsuga och kanske även skura golven , men som sagt , bara om jag hinner och orkar , är faktiskt helt slut i kroppen efter hundvaktningen och att rasta två hundar haha.
Det blev ett himla spring kan jag lova , men nu har lilla Barker(som valpen heter) gått hem till sig igen.



ops , nu blev jag sådär akuthungrig . Måste nog ta mig en macka innan jag hoppar in i duschen ! Todelo !

Kommentarer
Postat av: anna

vad heter vaxet du använde under armarna?

2010-07-21 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0