svetlana!

Tjolahej tjolahopp ! fick nå ryck imorse att jag skulle färga mina ögonbryn och fransar , så direkt när jag hade ätit frukost gick jag in på toaletten och började färga för att sedan noppa . Dock har jag användt svart färg så ögonbrynen är lite mörka (typ svetlana), men om nån dag ser dom nog braiga ut igen. Bätte än innan iallafall för då syntes dom ju knappt.
Nu är det ju bara hårfärgen som fattas , undra bara vilken färg det blir , jag har beslutsångest ! Ska iallafall satsa på att vara färdig med hår och allt vad det innebär innan swedenrock ;) så jag har en stund på mig att bestämma!

Iallafall , idag ska vi inte göra nånting speciellt som det verkar , mer än att åka ut till owes och hämta nån spegel som thias föräldrar ska ha :) Den var tydligen jättestor och tung så thias måste hjälpa till att bära.
Men sen vet jag inte alls vad som händer ! Kanske blir en ny hårfärg redan idag , spännande.

Internet krånglar som ...ja , jag vet inte vad! Men internet som internet liksom , i vanliga fall ska vi ju inte ha nåt internet alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du åka till sweden rock när du är gravid???!!!

2010-05-06 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0