mormor och Lovis.

Hör och häpna , idag kom jag ihåg att knäppa kort på Lovis när mamma min var här . Dock blev det bara två, men det är ju bättre än inget eller vad säger ni?


Mormor matar lovis med bröstmjölk




När mamma hade åkt och vi hade käkat klart , så tog vi en promenad till icamaxi och handlade grönsaker,dip,juice,läsk och lite andra småsaker. Sedan köpte thias även en BjörnBorg nessecär (stavning?) till mig, jättefin ! (tack hjärtat♥)

Nu sitter vi och väntar på att tvätten ska bli klar så vi kan gå ner och hämta den , sen blir det grönsaker och dip framför en bra film. Lovis ska också vara med , vaken helst , så att hon kan sova inatt.

Våran älskade dotter

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud va fin hon är =) Och väldigt lik sin far måste jag säga

2010-10-05 @ 22:02:03
Postat av: Sofie

Tänker du sluta amma?



Varför ger du flaska och inte ammar?

det är sån kort tid man ammar

2010-10-06 @ 08:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0