sovmorgon.

Idag fick jag sovmorgon igen , underbart ! Hon vaknade först när thias åkte till jobbet , sedan somnade hon om tills klockan 08 , sedan fick hon lite mat och somnade därefter om till 09:30 , så nu känner jag mig faktiskt riktigt utvilad. Och Lovis sover fortfarande så nu har jag tid att skriva lite och även klä på mig , vilket jag inte brukar göra haha. Jag brukar gå runt i min mysiga morgonrock hela dagarna när jag vet att jag inte ska göra någonting, då blir det lätt att amma osv..

Nu ska jag nog äta en snabb frukost , sedan försöka hinna med att hänga den sista tvätten innan hon vaknar och vill ha mat :)

Tycker min sömntuta till granne kan vakna till liv nu också så man får lite sällskap härhemma !! ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Ju mer du pumpar ju mer mjölk produceras det. Kroppen ställer snart in sig på hur mycket mjölk bebisen behöver. Sen visst väljer man hur länge man ska amma. Men det är inte alltid mjölken räcker till. Sen kan det även vara så att när ett barn börjat fått i flaska vill de inte ta bröstet mer då de inte kommer mjölk lika fort då.

2010-10-06 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0