återbesök på BB.

goddagens !
Vi har fått sova riktigt bra inatt allihopa så nu är alla tre riktigt utvilade , vilket verkligen behövdes efter 4 (!) sömnlösa nätter och dygn ..

Har vart på återbesök på BBmottagningen nu på förmiddagen eftersom att vi lära kolla upp ifall Lovis fått gulsot, men allting såg jättebra ut och hon hade gått upp över 100gram sedan igår, så allting var helt perfekt .
Min mjölk har redan runnit till och jag känner mig som pamela andersson typ , så himla äckligt stora och hårda tuttar.

Nu ska vi äta lite och sedan ska vi ut och hälsa på thias pappa en sväng .



Första bilden på Thias och Lovis tillsammans .
Jag älskar er sååå

Kommentarer
Postat av: bästich

Skönt att höra att ni mår bra, tänker på er varje sekund <3

2010-09-23 @ 12:30:15
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0