familjebesök.

Har haft våra närmaste på besök här idag , så nu är vi helt slut hela familjen . Det tar på krafterna att ha besök , även fast man inte trodde det . Fick jättefina presenter till Lovis och även en massa rosor som vi ska torka sen när dom blommat ut.
Nu är vi iallafall ensamma och ska snart krypa ner och sova . Men först ska Lovis äta lite. Imorgon väntar ett besök på sjukhuset för att ta lite prover , förhoppningsvis ser allt bra ut så vi slipper bli återinlagda .

Jag älskar min underbara familj !♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

STORT GRATTIS TILL ER!!

Jag hoppas ni mår bra och att allt har gått bra.



Lovis är ett superfint namn, det har jag tänkt döpa mitt nästa barn till om det blir en tjej :)

2010-09-22 @ 22:05:02
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej frida, så mysigt allt låter, kan du inte lägga upp en bild på den stolta pappan också? Eller varför inte hela familjen? Massa kramar till er

2010-09-22 @ 23:07:48
Postat av: Annika

Grattis till lill flickan :)

2010-09-23 @ 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0