jag somnade..imorse.

Godmorgon !
Efter mycket om och men så lyckades jag somna ..imorse . Jag somnade lagomt tills thias gick upp för att åka till jobbet, dvs 05:45 -kul!
Så sådär jättemycket sömn kan jag ju inte påstå att jag fått inatt. Vaknade 10 och kunde inte somna om.

Nu sitter jag iallafall inlindad i min underbara morgonrock och ska snart gå en promenad till affärn för att köpa lite frukost. Dvs bröd och nån yoghurt eller nånting. Jag har tröttnat på rostmackor och juice !
Därefter blir det vell bara lugna puckar hela dagen. Kommer säkerligen bli riktigt rastlös idag , T ska nämligen hem till pappa min efter jobbet med bilen och stanna där medans bilen blir lagad utav en kille. Ska bli riktigt skönt att ha allt färdigt inför besiktningen , men den här gången får nog thias åka dit , eller åtminstone följa med .

Nej , nu är jag hungrig så nu måste jag gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0