Gran Canaria (del 3).

..efter några dagar , har jag nu tid att lägga upp resten utav mina utvalda bilder från resan.

På eftermiddagarna/kvällarna , gick vi ofta genom "savannen" som vi så fint kallade det. Den tog oss till ett köpcenter där vi brukade äta middag och även handla lite på ett lite större supermarket (än vad vi hade på hotellet).
På vägen dit passade vi på att knäppa lite mysiga bilder.







..men den mesta tiden gick åt till att sola/bada och äta lunch.












En kväll tog vi även en promenad till stranden (några kilometer).











Men på dagarna blev det bara bada bada bada !

















Lovis var glad som vanligt! hon gjorde verkligen hela resan till den bästa resan någonsin!







Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder idag , men det kommer vell säkert fler bilder från resan en annan dag,
...så fortsättning följer

SUMMA SUMARUM
så hade vi iallafall världens bästa resa och vi är så himla glada att Lovis finns med oss.

Kommentarer
Postat av: Lina

Guuud va mysigt ni såg ut att ha!!! :)

2011-04-03 @ 12:00:39
URL: http://dirtlife.blogg.se/
Postat av: angelica

åh vad avis man blir. hoppas ni hade en trevlig resa.

jag måste få fråga, vad är det för prickar lovis har i hårbotten? har funderat länge och tänkte om det är fräknar :)

2011-04-05 @ 19:56:37
Postat av: Anonym

äre mjölkskorv hon har?:)

2011-04-10 @ 20:53:59
Postat av: frida-19 år & mamma till Lovis

Sv; Ja , det är mjölkskorv :)

2011-04-10 @ 22:38:48
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du la ut en bild på din mage. Jag har oxå fått bristningar på exakt samma ställe & mått sjukt dåligt över dem. Så dåligt att jag inte ha velat visa mig i bikini. Trodde jag vart ensam om att få bristningar vid navlen när jag såg alla andra mammor med platt mage. Nu ska jag sluta att jämnföra mig med andra:). Tack en än gång:)

2012-07-11 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0