Vilken jävla storm!

Alla har säkert märkt vilken storm det är ute (?) , det bara knastrar i fönstren här hemma och balkongräcket ser ut att kunna lådsna vilken sekund som helst..
- Då är det INTE kul att behöva ta sig till affären!!

Världens bästa L har snart slutt på blöjsingar och även helt slut på majskrokar (som hon älskar) , så jag måste verkligen till affären , idag iallafall. Men jag ska nog vänta tills världens bästa T kommer hem från jobbet . Då kan man ju passa på att åka runt till lite andra affärer också , typ ikea eller nåt . Känner att vi behöver nya lampor , vi har inte ens en taklampa i vardagsrummet haha.. Ingen gardin i köket har vi heller ! så dit kanske vi också far ..

Annars blir det nog lugnt här hemma idag om vi inte åker iväg nånstans.

Jag är så lycklig , älskar mitt liv !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hade inte ni en hund, Svea (?) vart tog hon vägen?

2011-04-08 @ 01:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0