Mobilblogg- när thias kom hem från jobbet ...

Mobilblogg- när thias kom hem från jobbet så klädde vi om oss hela familjen o åkte ut mot Sandviken för att fira Nathalie som fyller 21 idag. Vi köpte med oss mat till henne o oss, Mc donalds blev det. Åt en happymeal . Fick rätt dåligt samvete efter, har ju bestämt mig för att inte äta sånt på vardagarna, men gjort är gjort. Och gott var det! Nu sitter vi i bilen på Motorvägen påväg hem, är snart i Valbo. Vi ska sova direkt när vi kommer hem så det inte blir så sent.. Imorgon har jag vell ingenting direkt sådåär planerat. Hoppas på att mina baskläder kommer som jag beställde i söndags, isåfall ska ja hämta ut dom o se ifall dom passar, annars får ja vell byta. Längtar så himla mycket tills vi åker utomlands! Känns som att vara gravid, man längtar så man håller på att spricka! Det ska bli så kul att åka, speciellt nu när lovis finns här hos oss- det finaste som hänt oss! Som vi har längtat efter dethär och som vi kämpade för att få henne. Det är som En saga som äntligen blivit sann!


Kommentarer
Postat av: jennie

hur länge fick ni egentligen försöka innan du blev gravid?

2011-02-02 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0