när kommer "sen" ?


Jag har funderat rätt länge på det här... man säger rätt ofta att " det blir bra SEN " , när beräknar man att SEN ska vara ? är det när det plötsligt händer något roligt och man glömmer allt förjävliga för ett ögonblick? Är det det som kallas SEN ?
jag blir yr av att tänka på SEN . för jag har nästan gett upp hoppet på att om jag någongång kommer få uppleva de där  " sen " nångång ...

Förövrigt så har jag blivit av med min mobil också , men det var vell min jävla turlott det också .. som allt annat !
Nytt nummer har ja också , och en grymt jävla ful nokia ...MEN , nästa månad blir det en ny !

Cfesten kan  ta sig i arslet , jag hatar det !


Min bror ,  mitt allt ...

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0