värdelöst


kan verkligen inte sova , det är verkligen för mycket tankar  i mitt huvud... endå skriver man här lite då och då för att förhoppningsvis slippa allt tänkande på kvällarna , men nej tack , den här gången hjälpte det inte hur mycket jag än skrev... det kanske är så det är , att man lurar hjärnan att man har " skrivit av sig " ?fast igentligen är bloggen bara en tredjedels kopia av det man igentligen funderar över ..
Ibland försöker jag drömma , om hur det "skulle" kunna vara , men drömma , är det igentligen så bra?
drömmar för mig , är att man hela tiden vill se allting ifrån ett bättre perspektiv , istället för att acceptera hur det " igentligen " är . drömmer man för mycket , så borde det vara ett tecken på att man inte har hjärta nog att acceptera verkligheten som den är ..
man kan faktiskt inte leva på drömmar , drömmar finns bara korta stunder  , men ibland känns det som om man skulle vilja stoppa tiden , just när man är i sitt drömmande . stanna där , och aldrig mer komma tillbaka till verkligheten...
kanske är drömmen ett sätt att önska , till sitt nästa liv menar ja ...
Varje kväll försöker jag få mig själv att säga , :
"allt ska bli bra , det löser sig .."

Jag sitter fast i mitt drömmande , jag vill inte acceptera verkligheten , jag vill verkligen inte!
Ta mig till drömmarnas land .......


din kärlek ,är min dröm         ♥image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0