everything


Pontus Mats Höglund


Tänk att en så liten löjlig filur som dig , kan ha sån fruktansvärt stor betydelse i någons hjärta .. Varje morgon när jag öppnar mina ögon så är första tanken på dig , tankar som :
"snälla , låt honom ligga här brevid mig ..."
"snälla , hoppas allt är en dröm .. "
Tanken på att veta att  du är så fruktansvärt långt borta skrämmer mig .. jag vet liksom inte hur jag ska beteé mig .. Nu är det 20 dagar kvar till den "efterlängtade" julafton .. då alla ska sitta med sina SYSKON , föräldrar , släkt och vänner och kolla på Kalle Ankas Julafton klockan 3 , äta middag , öppna julklappar och skratta åt när schackbräderna på tomteverkstaden målas med Rutig färg ... alla ska sitta och bara umgås  och ha det trevligt med sina nära och kära ..
Dom flesta , eller rättare sagt många procent av alla människor , längtar till julen .. längtar att få umgås med alla dom tycker om ..
UTOM JAG !
jag hatar julafton , jag hatar alla högtider ... jag tänker inte fira nån äcklig julafton i år !!!!!!!!!
ALDRIG UTAN PONTUS !!!
Jag tänker sitta hemma och prata med dig i telefon , berätta mysiga minnen och bara SAKNA ...    allt är så jävla weard utan dig , jag är så ledssen Pontus ! och det vet jag att du också är efter allt som hänt den senaste tiden ...
Jag önskar utav hela mitt hjärta att du slipper p12 ungdomsfängelse , annars DÖR jag !

Vad som än händer , så finns jag här för dig , som en storesyster alltid ska göra !
Jag förstår nu varför alla tycker att vi var så söta tillsammans Pontus , jag förstår det nu !  för såhär mycket trodde jag verkligen inte att man kunde sakna någon .. det är som om halva JAG är borta , långt borta...

Jag påminner alla med bröder , systrar , syskon över huvud taget .....    ta hand om varandra .
Det finns så mycket jag ångrar att jag inte gjort för dig , som tex när du frågade om vi inte kunde hitta på någonting och jag sa " nej " ..
Bara en sån sak skulle betyda allt för mig just nu , att få åka någon stans med dig och bara VARA .


Jag älskar dig utav hela mitt hjärta , du är den finaste bror som finns !


image45




Kommentarer
Postat av: Natty

slapp han p12? jag vet hur de känns... usch

2008-03-05 @ 14:43:50
URL: http://buffas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0