Fredrik Olsson

Fredrik Olsson

den dagen då vi träffades , var den bästa i mitt liv.
Jag har aldrig någonsin förrut kännt att allting var så himla rätt .
Första stunden kändes lite småfel efter alla rykten om dig ,
men efter en stund vändes allt upp och ner & allt var som en dröm.
Jag har aldrig förr varit så fruktansvärt kär i någon , aldrig !
Jag vet,vill och känner på mig att det här verkligen är äkta,
Ingen får mig att må så bra, som du gör , ingen !
Jag kommer älska dig i all framtid, du är den jag alltid vill leva med !

Min underbara älskade Fredrik.

Frida Höglund

 ♥

Fredrik Olsson

10 augusti , 2oo7



FÖR ALLTID FÖREVIGT OCH JÄMT DU OCH JAG


image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0