Vensana my love



Jo , som ni kanske märkt så är jag med min underbara Vensana , hon är min BÄSTA vän ! Hon och Fredrik-
Ingenting slår dom , för dom är mina allt !
Vensana är så himla söt ..hon ligger o knaprar piller i sängen , LUGNANDE , så nu kanske hon blir jättetrött :o hoppas inte !
Vi ska snart äta lite spagetti :D  för vi är lite trött efter våran vandring på stan ..
vi letade julklappar men Fredrik är såå kass på att säga vad han vill ha så ja kom inte på nåt själv .. ja måste tänka lte mer  ... Ikväll ska vi bara mysa Jag & Venn <3

Tack och hej ..


jag gör allt för dig vensana . du är den finaste vän som finns ♥

image46

Den bjuder vi på , jävla Äckel ! :D




Fredrik Olsson , alltid ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0