javisst

Prison Break är den bästa TV serien som någonsin funnits !


Nu har jag ätit penselin SNART en vecka , inga förendringar alls ! har fortfarande dom där kramperna i magen och igår hade jag 39gradersfeber :( så jävulskt trist . Jag förstår fortfarande inte vad de är som är fel ! har inte ätit på 3 dagar idag . och inte är jag det MINSTA hungrig heller .. helt obegripligt .

Igår hade jag allafall en jättemysig dag , sov först till 7 . sen så åkte jag inte till skolan för jag mådde skit . men jag åkte allafall o lämnade mina pengar till malin , sen Umgicks jag med min bästa Wiktoria , hon är helt underbar! vi hade skitmysigt .. solade på BRUNO och blev lite småbrun . plus att jag köpte nya Brallor , skitläckra :) Och en mascara , fast den var inte så bra .. 150 spänn åt helvete ;)
Sen åkte jag hem till sandra , vi färgade håret MÖRKT ! så nu är jag brunett igen , hon också . fast Jag hatar mitt korta hår så idag ska ja ringa och beställa löshår ! .  Ser fan ut som en pojk nu :O
Sen kom Thomas och Fredrik dit . dom Köpte inte bilen . den var visst Knäpp !
Sen gick jag och Fredrik till honom och var i garaget ett tag , sen låg vi mest o kollade på "Störtkär" och bara mös :)
Jag längtar tills i HELGEN .  för då kanske jag ska jobba på lördag och tjäna pengar . sen ska jag åka o kolla på när Fredrik Tävlar på SÖNDAG . helt underbart !
Idag blir det nog lugnt .. funderar på Att ta en dusch nu och sen åka till sandviken en sväng med fredrik .


Jag Älskar Min Fredrik , han är mitt finaste ♥




GAMMLA GODA TIDER , på nytt !

image19

Kommentarer
Postat av: :)

brunnsvik (:

2007-09-26 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0