En fredag som denna



Vem hade anat ?

Ja, vem hade anat att det skulle bli såhär .. inte jag iallafall ! på ett sätt känns det skönt ,
men o andra sidan vet jag inte riktigt vart jag har dig längre .
Du var så vacker när du låg där bredvid mig och önskade mig tillbaka, jag visste fan inte vad jag
skulle ta mig till, jag var så lycklig..

Vet jag ens vad lycka är längre?

Nej , jag vet faktiskt inte vad lycka är tror jag .. Jag har blivit sviken ,om och om igen.
Jag får sådana falska förhoppningar .. om du endå visste hur ont det gör . Endå älskar
jag dig på något sätt.
Jag önskar att du kunde stå för den kärlek du igentligen vill ge mig , för jag vet att du kan så mycket mer.
men du måste våga ! du måste våga växa som människa och ta ditt eget beslut .

Jag har bestämt mig , men endå inte ...

Jag önskar jag kunde förklara precis vad som hänt ,
Precis vad jag känner ,
Precis vad som kommer hända ,
Men jag vågar inte se sanningen i det hela , jag vill inte !



TA MIG TILL LYCKA


image62

Kommentarer
Postat av: hanna

finns här, stöttar dig, och älskar dig vad du än gör

2008-05-23 @ 20:55:56
Postat av: Jessica

du vet att jag finns för dig ( :

2008-05-26 @ 12:59:24
URL: http://jeesssy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0