Kära blogg.


` Ja ja jaaaaaaaa ! sluta tjata . jag ska vi bättre på att skriva blogg .

Ska, ja jag ska verkligen , men just nu sitter jag i den förjävligaste situationen , jag har fan sniglarnas mobila bredband ever. det är verkligen jättesegt . och Nej det är ingen dålig ursäkt utan bara ren fakta ..
Jag ska börja mitt dagliga bloggande så fort det löser sig med internetet hemma , tills dess så skriver jag när det är som snabbast , dvs Nu , när jag sitter mitt ute i skogen i bårlänge någonstans , och ja visst är det konstigt ? att internetet nästan är snabbare här än i stan  ? =S sjukt ... jag fattar inte mig på dethär .

nu sitter jag i husvagnen , jobb imorn och söndag (blä) . vill inte  vill inte ..
Men man måååååste om man ska till thailand och inte har nå pengar alls typ ...så ja , jag blir tvungen helt enkelt ..

Men jag är mestadels arg idag , för jag är inte på den bästa veckan i månaden , uääck , hatar ab ....
jag längtar tills det en vacker dag kan funka för mig med .. men ikke sa nicke ..
Orkar inte rabbla mera , jag skriver i morgon efter jobbet !

Jag skulle vilja ha en daglig dos med alkohol så ja slipper känna mig så blä .
Längtar efter thias och vill bara hem hem hem .. ja är hemkär :(

På måndag blir det vennnaaaa & jag !
vi ska köpa saker till bebisen. min lilla gudson ! jag älskar att du är så mysig
Vensana <3


119 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0