Kära blogg.

`Ja. jag är så jävla ARG.
Att de aldrig går nå bra ...

Jag kan inte mer än att säga att ja aldrig tänker ge upp (;

Idag ska jag bege mig till sätra för att leka med Ozzie en stund , sen ska ja åka hem och vara med thias hela dagen, sen fanns det inge mer att säga nej ! =) vilken osis ...

Och jag är lite småbesviken på vissa personer , nämner inga namn nej !
Som vän vill man gärna duga i alla lägen , inte bara när det passar ena .
kommer alltid finnas tomrum där din vänskap fanns, ett tomrum som ingen någonsin kommer kunna ersätta.
Jag lämnar det tomrummet till övers , till du kanske en vacker dag vill ha det tillbaka .
Om inte , så vill jag bara att du ska veta att du är en sällsynt människa , någon man inte så lätt hittar.

Ett tomrum av din vänskap fylls inte ihop hursomhelst.

Har köpt min piercingpistol nu , så vill du pierca dig så hör av dig vetjag !

Thias Gyllenskepp , en människa att älska<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0