Kära blogg.

` Fyfan , det tar sig kanske ..
Ligger bra till för tillfället , men man ska inte ta ut någonting i förskott ..håller baara tummarna..

Just nu sitter jag i sängen med datorn och min älskade Thias.. vi ska kolla tv typ flera timmar , för det är BARA bra program idag . typ :
Sjukhuset,bonde söker fru,efterlyst,insider....
Vad mer kan man begära liksom , jag bara ÄLSKAR onsdagar..

Imorgon så blir det till att stanna hemma , för då kommer de en jävla liga och ska pierca sig hos mig .
Skriver mera sen .. måste bara skriva lite om en till sak ..

Venna frågade mig om en så jävla vacker sak idag ,
Hon frågade om jag ville bli Gudmor åt hennes barn ,vad ska man svara ,mer än att LE?
Jag vill mer än allt vara gudmor , och jag älskar dig vensana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0