Kära blogg.



jaa, nu är helgen äntligen över .
Jag är så jävla trött efter varje sånhär helg .. pjuu ..
Fick iallafall 1000 kr , vilket inte är så mycket , men endå ! spargrisen behövde det ...
Så idag har ja typ bränt 1 000 kr på massa bebissaker till min älskade Vensanas bebis , dvs min Gudson/dotter .
Det kändes bra att lätta lite på hennes nervositet över att behöva köpa så mycket saker .. och jag fick rätt mycket för pengarna !
Spjälsängsmadrass

Örngott/påslakan/lakan och två typ "filtar"... allt i samma paket.
Fleecefilt, en blå
3nappar
2 nappflaskor
1haklapp,tallrik,sked,pipmugg.. allt i samma paket.
1 kudde
1 täcke

1tofflor
1vantar
1mössa ... allt i samma färg/matrial ..

m.m , säkert nåt ja glömt , men det vart mycket för pengarna !

Btw, thias var också med , det får man inte glömma !
Och vi ska bara mysa idag , för i morgon så ska han till skolan igen . blä för det !

116 dagar kvar till thailand nu , FYFAN !



Längtar tills en egen bebis nu iaf  =O shiet !


Kommentarer
Postat av: vennan

gull gumman <3

2008-11-17 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0