Kära blogg.


` Jag är glömskare än glömskast .. kommer aldrig ihåg att skriva blogg.

Idag har jag vart på staden med hannibanani och solat lite , det var hemskt skönt , skulle kunna ligga där i en timme om inte batterierna på ipoden tatt slut .
Men det kanske va lika bra så man inte svettades ihjäl därinne !

Just nu sitter ja bara o väntar på att min prins ska komma hem , ingen aning vad man ska göra , men det är bra när han är hemma så de inte blir så ensamt ..
Skönt att vara ledig i helgen så man hinner umgås på dagtid också nångång , blir långtråkigt att bara hinna träffas på kvällern .

den här veckan blir lugn , inge jobb inge planer ! skönt !
Nästa helg sätter allt igång igen , då blir de Hofors,stockholm,furuvik och högbo .. blä . men ja måste ha pengar.
Nästa helg endå blir det gasklockorna 2 dagar .. PENGAR
Det börjar se ljust ut inför thailand endå !


Min mattias gyllenskepp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0