Kära blogg.


` amen hej igen .
Jag har egentligen ingenting att skriva , men man måste ju skriva för skrivandets skull ibland! .
tänkte inte skriva nåt speciellt .. bara dagens händelser osv ..

Ja , men då börjar vi då !
Igår , kom brorsan hit på en försenad födelsedagsvistelse .. dock var det Han som fyllde .. men har frågade om inte han kunde få komma hit o dricka lite öl med mig o thias och fira hans födelse dag .. javisst fick han det .
Så han kom hit efter 11 någongång , så började vi dricka öl o härja . vi somnade vell typ 3 nångång .. mys .

Idag ska jag o thias ner på stan o sola lite , vi måste börja nu i vinter så vi inte bränner ihjäl oss i thailand sen .
Sen vettesjutton vad som händer , vi får se .. skriver mera ikväll


Thias min thias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0