Kära blogg.


Ja men äääntligen, nu är våran älskade thailandsresa bokad.

Vi åker FREDAGEN DEN 13ONDE Mars . Det låter faktiskt lite halvläskigt i mina ögon , men man får se det som vilken dag som helst , trots att det enligt vanligheten tyder på en OlycksDag.
Men vi försöker att inte tänka på det så mycket . och med ordet vi , menar jag mig och min älskade Thias..

Vi lyfter enligt papprena klockan 15.45 , och landar i thailand 08.25 .

Vi bokade förståss inget hotel, så vi tar en taxi från phukets flygplats till ett hotel närma stranden , och stannar där i 1-2 nätter innan vi beger oss till någon fin ö , kanske PhiPhi , vi får se !
2 sköna veckor , det kan verkligen inte bli bättre . och jag grinar ju inte mer för att jag fyller år dagen innan vi åker hem heller .. fyfan . Min Bästa födelsedag någonsin . Min 18årsdag .

Jag längtar så det gör ONT =D

THIAS <3

Kommentarer
Postat av: määtteeee<3

faaaan va underbart de ska bli :D:D:D längtar sönder! <3

2008-11-05 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0